-
Bilservice AS:
Bilmekaniker
-
Erik Arnesen Helsfyr:
Bilmekaniker
-
Strømmen Bilverksted AS:
Bilmekaniker - Personbil
-
Møller Bil Fellesfunksjoner avd. Logistikk:
Takserer brukte biler
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Møller Bil Sandefjord:
Serviceleder / Kundemottaker
-
Møller Bil Outlet Alnabru:
Logistikkmedarbeider
-
Autoringen AS:
Selger – Autoringen
-
Autoringen AS:
Auksjonsstøtte - Autoringen
-
AutoMester AS:
Kjedekonsulent
-
Team Verksted AS:
Mekaniker Kristiansand
-
Team Verksted AS:
Delelagersjef Team Verksted Ålesund
-
DNB Bank ASA Norway Branch:
Sales Manager - Vestfold, Telemark/Buskerud
-
Werksta Norge:
Bilskadereparatør / Oppretter
-
Man Truck & Bus Norge AS:
Selger lastebil
-
Volvo Car Stor-Oslo:
Mekaniker
-
Rettedal Bilkontroll AS:
EU-kontroll, produksjon og lager, kombinert stilling
-
Auto-Benz AS:
Bilmekaniker
-
Moss To-Takt AS:
Bilmekaniker / tekniker
-
Møller Bil Skadesenter Asker og Bærum:
Bilmekaniker/tekniker
-
Autoringen Ski AS:
Plassjef – Autoringen Ski
-
Toyota Bilia AS:
Regionsjef Servicemarked
-
Premium Cars Stor-Oslo AS:
Tekniker for Zeekr
-
Mobile Åsane AS:
Servicemarkedssjef
-
Autoringen Oslo AS:
Bilkonsulent
-
Bilia X:
Driftsleder, Xpeng Høvik
-
Bil i Nord:
Volvo-mekaniker
-
Bilforlaget AS:
Vaktsjef/journalist
-
Jæger Automobil AS:
Bilskadetakserer

Tilbake til røttene
MG lover sportsbil i 2024
For to år siden ga MG signaler om at de skulle bygge en ny sportsbil, og på årets Shanghai-utstilling avslørte de at Cyberster er klar for lansering i 2024.
Blant den eldre generasjonen er det utvilsomt de små, åpne sportsbilene fra 1950- og 60-årene MG er mest kjent, men siden de ble reddet fra konkurs av kinesiske SAIC i 2006 har de konsentrert seg om mer profitable volumsegmenter.
I Norge har gjenoppståtte MG fått en fantastisk mottagelse på grunn av satsingen på rimelige elbiler, og det samme har skjedd i flere europeiske land.
Tilbake til røttene
Det har gitt MG-eier SAIC ressurser til å vende tilbake til røttene og på ny satse på sportsbiler. På årets Auto Shanghai viste de den første, Cyberster, i produksjonsklar form og avslørte at den skal lanseres i 2024 på markeder hvor MG allerede har en tilstedeværelse.
En klassisk, toseters roadster med soft-topp og «saksedører» som vi kjenner fra påkostede superbiler. Det som ikke er klassisk er drivlinjen, for i tråd med tiden er den selvsagt elektrisk.
Designmessig har den klare likheter med de originale roadsterne med langt panser og to seter plassert langt bak.
To versjoner
Carl Gotham, designdirektør hos MGs studio i London, sier oppgaven var å skape et design med respekt for MGs arv samtidig som man pusher merket inn i fremtiden for å tiltrekke seg nye generasjoner med sportsbil-fans.
Foreløpig er det sparsomt med tekniske detaljer, men det forventes to versjoner – en med tradisjonell bakhjulsdrift og drøye 300 hester, samt en toppmodell med firehjulsdrift og nærmere 550 hk.
Vekten antydes å ligge på rundt 1850 kg for den bakhjulsdrevne og 1985 kg for toppmodellen, og selv om det er skyhøyt sammenlignet med for eksempel en MX-5, er det akseptabelt når vi snakker elbiler med brukbar rekkevidde. Spesielt om de fastholder sin tidligere antydning om rekkevidde på 800 km (etter kinesisk syklus).